Levering

Levering & bestelling

Wij zijn er trots op dat wij onze klanten gratis verzending kunnen aanbieden! Houdt u er rekening mee dat wij gemiddeld 1-2 werkdagen nodig hebben om uw bestelling klaar te maken, voordat wij ze verzenden. U kunt er zeker van zijn dat wij er alles aan doen, om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Wij nemen extra voorzorgsmaatregelen, om er zeker van te zijn dat uw pakket en produkt ontsmet en schoon zijn. Houdt u rekening met feestdagen en promoties die de levertijd kunnen beïnvloeden.

 

1. Hoe lang duurt het voor mijn bestelling wordt verzonden?

Levering en retourzendingen
Gratis levering in een relaispunt
Levering in een relaispunt: 3 tot 5 werkdagen*
Spoedlevering in Nederland en België: 48u/72u*
Thuisbezorging in Nederland en België: 3 tot 5 werkdagen*
Gratis retourneren tot 30 dagen
*Exclusief ordervoorbereidingstijd van 24 uur.

 

2. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u een volgnummer in uw E-mail bevestiging van de verzending van uw bestelling. U kunt de status van uw bestelling altijd controleren, via ons volgsysteem: "link naar toevoegen"

Als u geen trackingnummer hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@izybaby.nl met uw bestelnummer. Ons team zal dan contact met u opnemen en u uw volgnummer toesturen.

 

3. Kan ik mijn bestelling annuleren als ze eenmaal geplaatst is ?

Helaas kunnen wij een bestelling niet annuleren als ze al verzonden is. U kunt het pakket echter na ontvangst aan ons terugsturen door ons van tevoren een e-mail te sturen, op het volgende adres: info@izybaby.nl. Het moet ons in de originele verpakking, voorzien van deze accessoires en ongebruikt binnen 30 dagen teruggestuurd worden.

 

4. Wat moet ik doen als ik een onjuist adres heb ingevoerd?

Zorg ervoor dat u al uw gegevens goed gecontroleerd hebt voordat u uw bestelling verzendt. Als er onjuiste gegevens over uw bestelling zijn, laat het ons dan onmiddellijk weten via e-mail op info@izybaby.nl, binnen 24 uur nadat u de bestelling geplaatst heeft. Zodra bestellingen verzonden zijn, kunt u geen wijzigingen meer in uw bestelling aanbrengen.

De klanten zijn verantwoordelijk voor het verstrekken van juiste factuur- en verzendinformatie. izybaby is niet verantwoordelijk voor onjuiste door u verstrekte leveringsinformatie. Als het pakket wordt teruggestuurd naar izybaby wegens een verkeerde levering veroorzaakt door het opnemen van onjuiste of onvolledige informatie, dan bent u verantwoordelijk voor de kosten met betrekking tot een nieuwe verzending van het pakket.

 

5. Wat omvat de verkoopprijs?

De prijzen op izybaby.nl zijn inclusief BTW voor alle leveringen in de landen van de Europese Unie, de Verenigde Staten, Australië en Canada. Voor leveringen in andere landen is de klant verantwoordelijk voor de betaling van de eventuele BTW of andere belasting(en) die door de regelgeving van elk(e) land(en) vereist zou(den) kunnen zijn.

 

6. Moet ik douanekosten of rechten betalen voor mijn bestelling ?

NEE. Houd er echter rekening mee dat bestellingen die buiten de Europese Unie, de Verenigde Staten, Australië en Canada worden geplaatst, onderworpen kunnen zijn aan extra invoerbelastingen en -heffingen zodra de bestelling het land van bestemming bereikt. Aangezien izybaby.nl geen controle heeft over deze kosten, moet u zelf de kosten dragen van eventuele extra invoerbelastingen en douanekosten buiten de EU, de Verenigde Staten, Canada en Australië.

 

7. Welke betalingsmogelijkheden aanvaardt u ?

izybaby aanvaardt de volgende vormen van betaling voor online aankopen. Grote creditcards, waaronder Visa, Mastercard, Maestro, Bancontact, American Express. U kunt uw bestelling ook betalen met PayPal, Apple Pay, Amazon Pay en Alma.

Zodra uw aankoop geverifieerd en gevalideerd is, krijgt u een orderbevestiging per e-mail toegestuurd.

 

8. Worden mijn kredietkaartgegevens bewaard?

Om uw veiligheid te garanderen, slaat izybaby geen bankgegevens op. Online aankopen worden van uw kredietkaart afgeschreven wanneer u uw bestelling indient. De transactie wordt echter pas voltooid nadat wij uw kaartgegevens hebben geverifieerd, toestemming voor het krediet hebben gekregen en de beschikbaarheid van de voorraad hebben bevestigd. U wordt per e-mail op de hoogte gebracht als wij om de een of andere reden uw bestelling niet kunnen uitvoeren.

Dit is een standaard cookiemelding die u eenvoudig naar wens in de admin kunt aanpassen of uitschakelen. We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat we u de beste ervaring op onze website geven.

PRIVACYBELEID